KRUH NA MOJ NAČIN


KRUH NA MOJ NAČIN





Evo jos jednog eksperimenta.
Sjetio sam se moje strine iz Betine. Imali su veliku pec na drva. Moja strina je pekla kruh za cijelo selo. Domacice su mijesile kruh doma i donosile ga peci kod strine.
Dakle, kad drvo izgori, gurne se žar uz zidove peći, a pepeo se pomete sa metlom od lovorike. Tom prilikom se uvijek otrgne koji lovorov list i taj se pripece za donju koru od kruha. E, ta bozanstvena aroma mi je ostala u sjecanju, pa sam to sve kopirao u mom postupku.


SASTOJCI

1 Kruh
Al folija
2 kom Lovorovog lista

PRIPREMA

1. Umijesiti kruh po omiljenom receptu.
2. Staviti AL-foliju na pleh i na to izlomiti dva lovorova lista, koji ce se zapeci u donju koru od kruha.
3. Na to staviti tijesto, pokriti ga da se dize i kad se uzdiglo staviti u pec i peci po svom nahodjenju. Pokriti ga posudom i tako peci oko pola sata. Izvaditi posudu i peci jos dok ne bude pecen.

Nema komentara:

Objavi komentar