KRUH IZ " MOJE PEKARE "

KRUH IZ " MOJE PEKARE "

Danas sam ispekao kruh u mojoj novoj igrački i bio sam pozitivno iznenadjen.



SASTOJCI

2,5 dl vode
25 g suhog kvasca
2 zlicice soli
3 zlice ulja
6 dl brasna

PRIPREMA

1. U toplu vodu sam umijesao kvasac.
2. Dodao sam sol i ulje.
3. Na kraju sam dodao brasno i umijesio tijesto srednje tvrdoce, pokrio kuhinjskom krpom i ostavio da se tijesto uzdigne.
4. Nakon pola sata sam premijesio tijesto, oblikovao pogacu,ponovo pokrio krpom da naraste.
5. Zato vrijeme sam stavio kamenu plocu na resetku pecnice i nastimao temperaturu 225`C.
6. Kad se pogaca uzdigla,pobrasnio sam drvenu pekarsku lopatu na nju pogacu i spustio je na kamenu plocu. Kad je pogaca dobila lijepu smedju boju, izvadio sam je iz pecnice i pokrio krpom.

Nema komentara:

Objavi komentar