NADJEVENI FILETI HARINGE

NADJEVENI FILETI HARINGE

Ako ne mozete dobiti haringe, srdele su jos bolje (po meni. Ako ne mozete dobiti gotove filete, pripremite ih po postupku kako je Monsoon objasnila.
Ne obazirite se na kolicinske brojke, jer kako pjesma kaze: "Ne viruj moru ni mornaru". Radite sve po svom ukusu.



SASTOJCI

Riba

1 kg fileta (haringe srdele ili
bilo koje ribe)

Nadjev

1 zumanjak
1 luk i cesnjak
1 persin
kozice
vegeta, papar

Tijesto za palacinke

2 jaja
po volji mlijeko
po volji brasno
po volji sol, papar, vegeta
malo pivo

PRIPREMA

1. Pripremiti filete, odstraniti lednju peraju i postaviti ih na radni stol koza prema dole.
2. Isjeckati sitno sitno luk, cesnjak persin, kozice, dodati zacine i zumanjak i sve izmijesati i sa viljuskom stavljati na filete. Pokriti ih sa drugim filetima.
3. Napraviti gusce tijesto kao za palacinke. Izbatiti jaja u mlijeku, dodati malo pive, brasno i zacine i dobro izmijesati. Gustoca treba da bude takva da se tijesto ne slijeva sa ribe u masnocu za przenje.

Ostatak pive,kuhar je upotrijebio za unutarnju anesteziju :P

1. Umakati tako pripremljene filete u tijesto pazeci da se ne zazdvoje, polagati ih u ugrijanu masnocu i prziti dok ne dobiju zlatnozutu boju. Sluziti uz kuhano zelje(divlje zelje, blitva, spinat koji krompiric i sl.

A sto cemo sa viskom tijesta?
Ja sam sve izlio u masnocu u kojoj se przila riba, tako da sam dobio deblju
palacinku, koja se pretvorila u jestivi pladanj na kojega sam servirao ribu i priloge.

Eto vas tamo.E!

Nema komentara:

Objavi komentar