PIZZA ON THE ROCK

PIZZA ON THE ROCK

Igram se brasnjavog pekara...



SASTOJCI

Tijesto za dvije pizze

1dl mlake vode
2 zlice ulja
15g kvasa
1/2 zlicice soli
2,5-3dl brasna

Nadjev

neku varijantu sosa od rajcica (paradajza)
ribani sir
oregano
ostalo po zelji, ja sam koristio plodove mora

PRIPREMA

1. U posudu za mijesenje tijesta uliti mlaku vodu.
2. Umijesati kvas, sol i ulje.
3. Dodavati brasno i zamijesiti tijesto, pokriti ga i ostaviti da postigne dvostruku velicinu.
4. Ponovo premijesiti tijesto, napraviti dvije kugle, izvaljati ih na tanko i nadijevati zeljenim nadjevom.
5. Ja sam napravio tako da sam razvaljano tijesto premazao sa kechupom na to posuo malo ribanog sira, nekoliko tankih snita mozzarelle, dagnje iz konzerve, kozice, malo tunjevine, ponovo ribani sir i mjesavinu zacina za pizze (moze samo oregano.

Ako nemate "igracke" kao ja (ploca od vulkanske stijene i pekarsku drvenu lopatu), razvaljajte tijesto na pekacem papiru, premjestite na lim i nadjevajte.

Kad se sir rastopi i kora porumeni, izvaditi pizzu i odmah posluziti.

Nema komentara:

Objavi komentar