PUŽIĆI, JANJEĆI LUNGIĆI

PUŽIĆI, JANJEĆI LUNGIĆI

Jednostavno i brzo...



SASTOJCI

1/2 kg janjece pecenice (lungici)
tanke trake pancete
1 luk
1 paprika (crvena)
cesnjak, persin, vegeta, papar
mjesavina mediteranskih zacina
2-3 dl crnog vina
brasno, ulje

PRIPREMA

Nasao sam pakovanje od 1/2 kg janjecih pecenica, u kojemu je bilo 10 kom.
Izmijesao sam sve zacine i u njih uvaljao pecenice.
Zamotao sam ih u pancetu, savio u oblik puza i pricvrstio cackalicom. Puzice sam uvaljao u brasno i stavio u tavu na vruce ulje da se prze s jedne strane oko 3 minute, zatim sam ih okrenio na drugu stranu da se zaprze. Kad su se zazutili, izvadio ih iz tave i na isto ulje dodao luk, papriku, cesnjak i persin, na kratko dinstao i dodao crno vino. Dodao sam zacine i to je lagano krckalo nekih 15 minuta.
Kupio sam pakovanje rucole za salatu i kad sam ga otvorio, u plasticnoj kutiji je bilo 4 vrste zelenja: rucola, spinat, listovi od cikle i mizuna. Nekako mi je bilo sumnjivo za salatu, pa sam na brzinu postavio drugu tavu s maslinovim uljem, na koje sam dodao tu cudesnu salatu, mladi luk i bijele pitome sparoge iz tegle i dobio egzotican prilog .

Nema komentara:

Objavi komentar