KOLAČIĆI

KOLAČIĆI

Bilo je dodavanja i oduzimanja,a sve koristeno posudje nije moglo stati u stroj za pranje istoga..
Nemojte me ozbiljno shvatiti (kao sto obicno i cinite), cilj je bio testirati novu igracku od 2 eura.



SASTOJCI

1 zumanjak
ostatak snijega od 1
bjelanjka
2oo g maslaca
secer
brasno
prasak za pecivo
nastrugana limunova kora
2 zlice cokoladnog preliva
75 g fino mlj.badema
2 zlicice vanilija secera

PRIPREMA

Kao sto sam u uvodu napomenio, ovo je slucajno izvedeno, jer mi je ostalo malo cvrstog snijega sa secerom i jedan zumanjak.
Postupak je isti kao kod vecine biskvita. Prvo sam dodao zumanjak i secer snijegu, mutio, zatim dodao rastopljen maslac, muckao, mutio, zamutio. Zatim sam dodavao sve ostalo, koliko cega, ne pitajte. Navedene mjere u sastojcima su tocne, a sve ostalo je odoka. Prsti su se cesto umakali u smjesu da se provjeri ukus. Uglavnom, smjesa je bila dosat gusta. Sa zlicicom sam je stavljao u kalup i kad je bilo peceno, pokusao sam da istresem iz kalupa. Uspio sam djelomicno i to tako da su se raspali. Polovina ispala, polovina ostala prilijepljena za kalup. Nisam odustao, nego sam oprao kalup i ponovio svu proceduru. Dok se to peklo, natocio sam bukaru i malo prostudirao uputstva na pakovanju od kalupa. I kako to obicno biva, u uputstvu stoji da poslije vadjenja iz pecnice treba pocekati 10 min, pa onda isprazniti kalup. Neprimjetno sam zguzvao pakovanje i bacio u smece da ne treba slusati
staru plocu "Jesam li ti rekla".
Uglavnom, kolacici su ukusni.
Danas nastavljamo sa kreiranjem. Mislim se, kako bi izgledalo da napunim ove rupe, to mi nekako i ide od ruke. Rasporedio sam kolacice na pekaci papir i u svaku rupu ulio zlicicu cokoladnog preliva, kojeg sam prethodno prokuhao sa malo maslaca. Nakon toga sam rupe napunio marmeladom od narance i sve skupa prelio sa coko prelivom. To bi bila posljednja verzija. Sljedeci put cu se potruditi da zabiljezim tocnije mjere, za ovaj put, zadovoljimo se s ovim sto Bog i kuca nudi.

Nema komentara:

Objavi komentar