RIBA S PANCETOM

RIBA S PANCETOM

Doplovio brod moje bivse kompanije u Kotku i naslo se nekoliko poznatih, s kojima sam navegavao.Pozvao sam ih na veceru i kako to obicno ide kod mene, spremio sam ribu po ovom receptu. Gledali su se,vrtili glavom,saputali nesto, a ja kao nije moj posao, spremao veceru. Nakon kratkog vremena, opazio sam vedrinu na njihovim licima. Da li je to bilo zbog primamljujuceg mirisa iz kuhinje, ili bevande koju su po starom obicaju poceli konzumirati, to presudite vi..



SASTOJCI

Fileti od bijele ribe
1 luk
1 mrkva
Po zelji korijen celera
poriluk
panceta
2 dl vrhnje za kuhanje
maslinovo ulje, maslac ili margarin, sol, zeleni papar u zrnu

PRIPREMA

1. Ako nemamo gotovih fileta, od cijele ribe napravimo filete, a sto ostane, upotrebimo za juhu.
2. Na maslu ili margarinu zazutimo luk i pancetu, zatim dodamo ostalo povrce i jos malo przimo.
3. U vatrostalnu zdjelu ulijemo malo maslinovog ulja, na to stavimo filete ribe, koza prema dole. Ribu posolimo, po njoj rasporedimo zaprzeno povrce sa pancetom, i stavimo peci na 175`C oko 20 min. Dodamo vrhnje i nakon desetak minuta vadimo iz pecnice i posluzimo.

Nema komentara:

Objavi komentar